Η δημιουργία μιας επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ, η αναζήτηση ευκαιριών για την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών καθώς η αποτελεσματικότερη επαφή με τους τρέχοντες και τους μελλοντικούς πελάτες είναι μια απαιτητική εργασία. Αν αναρωτιέστε εάν υπάρχουν τρόποι να καταστήσετε την ανάπτυξη της πολιτικής μάρκετινγκ που εφαρμόζετε πιο αποτελεσματική, θα πρέπει να αναλογιστείτε τα εξής:
• Έχετε διαμορφώσει μια συνολική εικόνα των πελατών σας και εντοπίσει τις βέλτιστες προοπτικές που βασίζονται σε αυτήν την εικόνα;
• Οι πληροφορίες που αφορούν τους πελάτες σας βρίσκονται διασκορπισμένες σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, έγγραφα και βάσεις δεδομένων;
• Έχετε ανάγκη από εξειδικευμένο υλικό μάρκετινγκ, αλλά δεν διαθέτετε ακόμα επαγγελματικό εκτυπωτή;
• Οι πωλητές σας εφαρμόζουν διαδικασίες για την παρακολούθηση των ευκαιριών πωλήσεων;
Οι πληροφορίες που ακολουθούν επισημαίνουν τις βασικές πρακτικές μάρκετινγκ και πωλήσεων οι οποίες μπορούν να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε ένα στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ και διαδικασίες πωλήσεων ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής σας.