Βήμα 2: Ζητήστε τη συμμετοχή αξιόπιστων συμβούλων

1 Min Read
Rear view of security system operator looking at CCTV footage at desk in office.

Για να βεβαιωθείτε ότι έχετε μια ξεκάθαρη αντίληψη της επιχείρησής σας, θα πρέπει να συλλέγετε πληροφορίες από όλους όσους βρίσκονται γύρω σας. Καθορίστε συναντήσεις με έμπιστους φίλους, προσωπικό, συμβούλους και ομότιμες επιχειρήσεις και ζητήστε τη συμμετοχή τους για τα εξής:

• Ποια είναι η ομάδα-στόχος της επιχείρησής σας;

• Ποιες είναι οι ανάγκες των πελατών σας;

• Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί το προϊόν ή την υπηρεσία σας από τα αντίστοιχα ανταγωνιστικά προϊόντα ή υπηρεσίες;

• Πότε και πόσο συχνά χρειάζεται να εφαρμόζετε πολιτικές μάρκετινγκ;

• Ποια θα είναι η θέση της εταιρείας σας τον επόμενο χρόνο; Η λήψη σχολίων σχετικά με παρόμοια ζητήματα τα οποία αφορούν την επιχείρησή σας μπορεί να σας βοηθήσει να προετοιμάσετε τη στρατηγική σας μάρκετινγκ καθώς και να δημιουργήσετε στοχοθετημένο υλικό.

Share This Article
Leave a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *