Για την επιτυχή προώθηση στους πελάτες, θα πρέπει να μάθετε την άποψή τους για το προϊόν, την τιμολόγηση, την μάρκα ή την υπηρεσία σας— και γενικά με οτιδήποτε σχετίζεται με την επιχείρησή σας. Ζητήστε από ορισμένους από τους τρέχοντες και τους μελλοντικούς σας πελάτες να σας πουν τη γνώμη τους σχετικά με την επιχείρηση, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, την πιθανότητα να αγοράσουν τα προϊόντα σας καθώς και τους ανταγωνιστές.
Μπορείτε να υποβάλλετε αυτές τις ερωτήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλεφώνου ή καρτών μάρκετινγκ. Κίνητρα, όπως εκπτώσεις ή δείγματα ενθαρρύνουν την υποβολή σχολίων εκ μέρους τους.