Τώρα που έχετε στη διάθεσή σας σχόλια και ένα περίγραμμα, μπορείτε να συντάξετε το πλάνο μάρκετινγκ. Ξεκινήστε συνοψίζοντας τη θέση και τους στόχους σας στην αγορά και καθορίστε τι αναμένετε να επιτύχετε εντός μιας προκαθορισμένης χρονικής περιόδου. Ένα τυπικό πλάνο μάρκετινγκ μπορεί να οργανωθεί ως εξής:
• Σύνοψη αγοράς
• Ανταγωνιστικό περιβάλλον
• Σύγκριση και τοποθέτηση προϊόντων
• Στρατηγικές επικοινωνίας
• Στρατηγικές προώθησης
• Συσκευασία και εκπλήρωση
• Στοιχεία μέτρησης επιτυχίας
• Χρονοδιάγραμμα μάρκετινγκ Με το πλάνο μάρκετινγκ έτοιμο, έχετε στη διάθεσή σας την απαραίτητη δομή την οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προκειμένου να διατηρήσετε την ομαλή λειτουργία της επιχείρησής σας.