Η αναθεώρηση του πλάνου σας κάθε έξι μήνες σας βοηθά να προσδιορίζετε κατά πόσον τα αποτελέσματα που προκύπτουν είναι τα αναμενόμενα. Μπορείτε εύκολα να παρακολουθήσετε την πρόοδο που σημειώνετε με τη βοήθεια ενός υπολογιστικού φύλλου, όπου μπορείτε επίσης να υπολογίζετε το κόστος μάρκετινγκ και να το συγκρίνετε με τις πωλήσεις και άλλα στοιχεία μέτρησης. Θα πρέπει επίσης να ενημερώνετε το πλάνο σας σε τακτική βάση προκειμένου αυτό να ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς.