Υιοθέτηση μιας ξεκάθαρα καθορισμένης προσέγγισης. 

2 Min Read
Beautiful waterfall at the mountain in autumn landscape

Η υλοποίηση των νέων διαδικασιών πώλησής σας δεν είναι μια μονοσήμαντη ενέργεια. Η εφαρμογή της θα πρέπει να εκτελείται σε στάδια.

Για να προσεγγίσετε την υλοποίησή σας ευκολότερα, ακολουθήστε τα εξής βήματα: έρευνα, υλοποίηση, αξιολόγηση, βελτιστοποίηση και παροχή συνεχιζόμενης υποστήριξης διαχείρισης.

Βήμα 1: Έρευνα

Μιλήστε με τους πελάτες και ενσωματώστε στις διαδικασίες στοιχεία τα οποία έχουν λειτουργήσει αποτελεσματικά για τους κορυφαίους πωλητές σας.

Βήμα 2: Υλοποίηση

Τεκμηριώστε εγγράφως τις προσαρμοσμένες διαδικασίες πώλησής σας, προσαρμόστε τυχόν πρότυπα και φόρμες που θέλετε να χρησιμοποιούν οι πωλητές σας και προσφέρετε αποζημίωση προκειμένου να ενθαρρύνετε την υιοθέτηση των νέων διαδικασιών πώλησης.

Βήμα 3: Αξιολόγηση

Συνεκτιμήστε τα συν και τα πλην των διαδικασιών πώλησής σας εξασφαλίζοντας άμεσα σχόλια από τους πελάτες σας. Για παράδειγμα, η ικανοποίηση πελατών αυξήθηκε μετά την εφαρμογή των νέων διαδικασιών πώλησης; Οι πελάτες είναι διατεθειμένοι να ενεργήσουν ως μεσάζοντες; Δημιουργήθηκαν νέες ευκαιρίες; Πραγματοποιείτε επαναλαμβανόμενες αγορές;

Βήμα 4: Βελτιστοποίηση

Η διαδικασία πωλήσεων που χρησιμοποιείτε θα πρέπει να είναι ένα δυναμικό μεταβαλλόμενο εργαλείο προκειμένου να αντικατοπτρίζει τις αγοραστικές συνήθειες των πελατών καθώς και την εξέλιξη του προσωπικού και την παράδοση της εταιρείας σας. Αναζητήστε για τάσεις και ενδείξεις στα στοιχεία μέτρησης των διαδικασιών πώλησής σας και εξετάστε το ενδεχόμενο της περιοδικής αναθεώρησης της διαδικασίας για τη βελτίωσή της ανάλογα με τις ανάγκες.

Share This Article
Leave a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *